اخبار خوزستان

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شادگان معرفی شد


به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرماندار شادگان عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئولین قدیم و جدید اداره راه و شهرسازی که با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت رسیدگی بیش از پیش به وضعیت راههای شادگان گفت: شهرستان شادگان در حوزه بزرگراه رتبه دوم بعد از اهواز و در حوزه راه فرعی در رتبه سوم بعد از شهرستان های هندیجان و دشت آزادگان قرار دارد.

نعمت الله آلبوغبیش با تقدیر و تشکر از فعالیت چند ساله بنی تمیم رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شادگان ابراز امیدواری کرد: رضا شاوردی سرپرست جدید این اداره با شناختی که از وضعیت راههای این شهرستان دارد قطعا با حمایت و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مسئولان مرتبط وضعیت موجود راهها را بهبود بخشد.

وی در ادامه افزود: تفویض اختیارات کامل و کافی در کنار مسئولیت لازمه پیشرفت در امور است و می بایست توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان به سرپرست جدید ابلاغ و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اداره راه و شهرسازی شهرستان زمینه بهسازی و بازسازی راه های موجود فراهم شود.

آلبوغبیش یادآور شد: یکی از عوامل اساسی افزایش تصادفات در این شهرستان، نامطلوب بودن وضعیت راه هاست که باید به طور جدی و اساسی مد نظر قرار گیرد.

معاون فرماندار شادگان بیان کرد: در یک ساله اخیر به رغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی، فعالیت قابل قبولی در سطح راه های شهرستان به ویژه در بحث آسفالت سازی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.
 


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا