اخبار خوزستان

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شوش برپا شد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی رییس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان خوزستان در آئین افتتاح ستاد مردمی و مرکزی این نامزد ریاست جمهوری در شهرستان شوش گفت:بیش از یکصد ستاد انتخاباتی در شهرهای مختلف این استان دایر شده است.
منصور کتانباف با تشریح عملکرد قالیباف در پست شهرداری تهران افزود:شهردار تهران نگاهش به داخل کشور است بطوری که توانست ظرف ۱۱سال شهر تهران را متحول کند و کارهای بزرگی از جمله ۲۷۰ کیلومتر مترو ، ۳۹هزار هکتار کمربند سبز،تونل ، ۲۴۰ پل در تهران اجرا کرد.
وی افزود:اکنون در دوره های حساس نظام وانقلاب می طلبد برای انتخاب رییس جمهوری جدید دقت کافی داشته باشیم. باید رییس جمهوری را انتخاب کنیم که دارای شاخص های مد نظر مقام معظم رهبری باشد.
کتانباف گفت:دکتر قالیباف فردی انقلابی ، کارآمد و مدیری با نشاط است که مدیریت جهادی دارد و با کمک مردم اعضای کابینه دولت را انتخاب می کند ، پنج میلیون شغل ایجاد خواهد کرد و درآمد عمومی کشور را افزایش خواهد داد و غبار محرومیت را از چهره شهرهای کشور پاک خواهد کرد.
رییس ستاد قالیباف دراستان خوزستان گفت:شهردار تهران نگاه ویژه ای به استان خوزستان دارد و طی پنجسال خدمات جهادی در مناطق مختلف خوزستان ازجمله شلمچه ،خرمشهر،جزیره مینو ، چذابه ، بستان ، هویزه ، رفیع ، شوش ، سوسنگرد و اهواز انجام داده است.
کتانباف همچنین از سفر دکتر قالیباف به استان خوزستان در روز سه شنبه هفته آینده خبر داد.
در این آئین سیدمحمد فاضلی به عنوان مسئول ستاد قالیباف در شهرستان شوش معرفی شد.
ستاد محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان هفت تیر ( چهاردستگاه ) شوش واقع است.
۷۲۸۰/۶۰۶۸
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا