اخبار خوزستانتیتر دوستون وسطورزشی

رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور عنوان کرد: کمبود شدید امکانات تخصصی مشکل اصلی ورزشکاران رشته سه گانه

سردار محمد علی صبور در گفتگو با خبرنگار خوز۲۴ اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های که در سطح کشور انجام دادیم به لطف خدا بخش بانوان در ورزش دوگانه بسیار فعال شده است.
وی افزود: چهار سال پیش برای اولین بار ۴ نفر از بانوان را به بازی های آسیایی در فیلیپین اعزام کردیم که دو نفر مدال های نقره و برنز گرفتند و دو نفر هم مقام های چهارم و ششم را کسب کردند.
رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور تصریح کرد: پارسال برای نخستین مرتبه بانوان را در رشته دوگانه به مسابقات غرب آسیا در اردن اعزام کردیم که موفق به کسب یک مدال برنز و یک مدال نقره شدند.
صبور گفت: این حرکت خیلی خوبی بود و اگر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آنها حل شود، انگیزه های زیادی پیدا می کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت هایی که برای خانم ها وجود دارد تلاش می کنیم آنها را با رعایت شئونات اسلامی برطرف کنیم.
رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور بیان کرد: در این زمینه به جاهای خوبی رسیدیم و کارها و پیشرفت های خوبی هم صورت گرفته اما با توجه به محدودیت هایی که بانوان دارند رفع این محدودیت ها زمان بر است.
سردار صبور ادامه داد: دکتردارابی رییس هیئت ورزش‌های سه گانه خوزستان اقدامات خوبی در این زمینه داشته اما با این حال خوزستان عقب ماندگی های زیادی دارد اما به آینده این ورزش در خوزستان امیدوارم.

وی گفت: باید آموزش و پرورش با هیئت دوچرخه سواری ودومیدانی در زمینه استعداد یابی، تربیت ورزشکاران از دوران نونهالی در رده امید وبزرگسالان همکاری و هماهنگی کنند
به گفته رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور امسال برای بحث ورزش های سه گانه هم مطرح شد اما در زمینه نمایش وضعیت بانوان در زمینه دوچرخه سواری و شنا با محدودیت مواجه هستیم.
سردار صبور افزود: محدودیت های ورزش دوگانه زیاد است اما ما خودمان پاسدار ارزش های نظام هستیم و بیشترین اعتقادمان این است که باید روی ارزش ها کار کنیم و بیشترین تاکید و رعایت و احترام به ارزش ها در شته دوگانه در بخش بانوان صورت می گیرد.
وی عنوان کرد: اعتقاد دارم باید حتما به مشکلات بانوان رسیدگی کنیم چون مادران آینده هستند و هیچ کس مثل مادر نمی تواند تربیت فرزند را به عهده بگیرد.

رییس فدراسیون ورزش های سه گانه تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که مثل ورزش مردان به ورزش بانوان هم توجه ویژه ای کنیم.
به گفته سردار صبور ۲ هزار دستگاه دوچرخه برای استفاده بانوان ورزش های دوگانه از چین وارد می شود و تفاهم نامه پایگاه مسابقاتی، استعدادیابی، آموزشی، و اردویی تا اردیبهشت ماه در خوزستان امضا می شود.
وی گفت: یکی از مشکلات اساسی ورزشکاران رشته دوگانه کمبود شدید امکانات و تجهیزات ورزشی تخصصی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا