اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگی

رویکرد شرکت شهرک های صنعتی خوزستان واگذاری اراضی صنعتی به سرمایه گذاران واقعی است

به گزارش خوز 24 به نق از راوبط عمومی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در دیدار با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شوشتر 1 با بیان این مطلب به جایگاه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته با پایان یافتن ساخت و ساز در 108 هکتار از ارضی شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان، مجوزهای پایان کار صادر گردیده است که می تواند عاملی برای رونق کسب و کار و رشد تولید شود.

علی مهدی پور؛ در ادامه به کارکردهای مناسب در زیر ساخت های رشد تولید و توجه به صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: در جهان برای رفع بیکاری و اشتغال زایی ، مسیر توسعه کسب و کارهای کوچک را پیش گرفتند تا بر مشکل بیکاری نائل آمدند.

وی در ادامه افزود: برای توسعه صنایع کوچک و متوسط باید موانع و چالش های مهم فعالان اقتصادی از پیش رو برداشته شوند تا صنعتگران بتوانند ضمن تولید کالاهای نوآور و با فناوری بالا، سطح اشتغال زایی را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه به موانع و چالش های پیش روی صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: یکی از چالش های صنعتگران طولانی بودن مدت اخذ تسهیلات بانکی و استعلامات است که لازم است تلاش شود با تسهیل و تسریع، کارها در کمترین زمان ممکن به سرانجام نیکو رسانده شود.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات اساسی این است که بعضی از زمین های صنعتی به کسانی داده شده است که برنامه ی خاصی برای راه اندازی کسب کار ندارند به همین دلیل باید تلاش شود زمین به صنعتگران و سرمایه گذاران واقعی واگذار گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا