اخبار خوزستان

روستاهای فاقد آب شرب شهرستان کارون امسال صفر می شوند


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستای ام البنین شهرستان کارون اظهار کرد: با توجه به مشغله بالا، امسال عمده افتتاحیه و شروع عملیات با حضور معاونان استانداری انجام شده ولی در شهرستان کارون علاقه داشتم که خودم حاضر و پروژه ها را افتتاح کنم.

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که امروز در شهرستان کارون افتتاح شده در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی بود، افزود: هر چقدر که علم آموزی در جامعه توسعه پیدا کند؛ قطعا زیرساخت های رشد، اشتغال و توسعه نیز بهتر هم فراهم می شود.

شریعتی با اشاره به اینکه همه باید برای ارتقای فضای آموزشی تلاش کنیم، تصریح کرد: نمی توان از دانش آموز انتظار داشت با دانش آموزان مناطق دیگر کشور رقابت کند در حالی که از اولیه های تحصیل محروم باشد؛ به همین علت اهمیت آموزش و پرورش، دانشگاه و ایجاد زیرساخت های لازم برای آنها شرط لازم و ضروری است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آموزش، سلامت و امنیت از جمله تعهدات حکومت برای مردم است، گفت: اگر آب شرب سالم برای مردم فراهم نباشد تأمین سلامت برای آنها هم امکان پذیر نیست.

وی تأکید کرد: آب شرب و غذای سالم از جمله زیرساخت های تأمین سلامت مردم است و همه ما مسئولان به تأمین سلامت مردم مکلف هستیم.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه امسال توفیقی حاصل می شود که مدارس کانکسی در شهرستان کارون برچیده و روستاهای فاقد آب شرب نیز به صفر می رسد.

وی با تأکید بر اینکه ملاک عمل و رفتار ما باید کار باشد، بیان کرد: ملاک مسئولان باید صرفا خدمت رسانی به مردم باشد و در مقابل فشارها نباید کوتاه آمد؛ اگر مدیری توان و اراده لازم را دارد و در عین حال به صورت شبانه روزی برای مردم وقت بگذارد باید مورد احترام باشد.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: وقتی مدیری هدف خدمت رسانی به مردم را ندارد، باید عذر وی را خواست و در این زمینه نباید کوتاهی شود.

شریعتی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در راستای رضایتمندی بیشتر مردم گام برداند، یادآور شد: هرکسی در مسیر توسعه استان قرار بگیرد در کنار وی می مانیم ولی هرکسی در این راستا نباشد با نهایت احترام و اعتبار عذر وی را از ادامه کار خدمت رسانی می خواهیم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا