اخبار خوزستان

روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود 


سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سالهاست خود را بر ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین تحمیل کرده است و هر از چند گاهی شاهد شهرک سازی غیرقانونی و تجاوز علنی به حقوق مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی افزود: روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود و ملت سرافراز ایران هر ساله با یادآوری فرمان مقدس امام راحل (ره)، در آخرین جمعه از ماه رمضان، با حضور آگاهانه مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را داده است که ای ملت بزرگ فلسطین ما تا رهایی کامل قدس شریف از دست مزدوران صهیونیستی پشتیبان و یاور شما خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان عالم در سراسر گیتی است و هر جا که ندای مظلومی شنیده شود باید به یاری او شتافت. کمک و دفاع از ملتهای مظلوم منطقه نظیر سوریه، یمن، بحرین، عراق و فلسطین نمونه ای از این راهبرد مقدس است.

سرهنگ محتشمی راد در ادامه گفت: ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج دزفول همگام و همراه با ملت بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی و مردم ولایتمداردزفول، در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد.

وی، خواستار حضور دزفول در راهپیمایی روز قدس شد و افزود: با حضور خود بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب هشدار می دهیم همانطور که موشک های اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعشیان خبیث باعث سردرگمی و آشفتگی حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای تروریست ها شد، ملت ایران بالبیک به منویات  رهبر بصیر خود امام خامنه ای و با مشت های گره کرده و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های مرتجع منطقه منطقه خواهد زد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا