اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

رنگهای بهشتی ، زندگی جهنمی فتنه ها و تیر خلاصی های اتاق های فکر دشمنان انقلاب از همین حالا خنثی هستند ، انتخابات ۱۴۰۰ با صلابت برگزار خواهد شد

به گزارش خوز ۲۴ از خوزستان – سید کامل موسوی ، عضوشورای سیاستگذاری و مشاور ویژه امور استانهای ستاد حضرت آیت الله ریسی درکشور با اشاره به برخی فتنه های دقیقه ۹۰ در انتخابات گذشته گفت: ما چند بار از این موضوع ضربه خورده ایم اما قاطعانه می گویم که این فتنه ها و تیرخلاصی ها در اتاق فکرشان از همین الان خنثی هستند.

مردم را با نشان دادن رنگ های بهشتی و اهداف واهی فریب داده ، رای مردم را درچندین دوره گرفته و حالا خودتان هم میبینید سفره مردم ، اشتغال مردم ، اوضاع اقتصادی کشور، صنایع ، کشاورزی،صادرات وواردت و قیمت ارز و …. به چه وضعیت اسفناکی درآمده است.
عضوشورای سیاستگذاری و مشاور ویژه امور استانهای ستاد حضرت آیت الله ریسی درکشور با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت : مردم دیگر هوشیار شده اند و این حناها دیگر رنگی ندارد.
وی افزود: در انتخابات پیش مردم قطعا انتخابی به دور از احساس و موجهای احساسی خواهند داشت ، انتخابی همراه با دور اندیشی ، چرا که ما در حال برداشتن گام دوم انقلاب هستیم و این گام همان انتخابات ۱۴۰۰ است که میبایست با قاطعیت تمام برداشته شود.
موسوی در ادامه با اشاره به بازدید هاو پیگیریهای رئیسی از کارخانجات راکد تولیدی گفت: در همین مدت زمان فعالیت در قوه قضاییه آیت الله رئیسی کارخانجات مازندران، هفت تپه خوزستان و ده ها کارخانه دیگر را در لباس قوه قضاییه زنده کرد. حرف دل کارگران و خوشحالی آنها که پس از ماه ها به سرکار خودشان برگشتند و تشکرهایی که از آیت الله رئیسی و قوه قضاییه بابت پیگیری تا حصول نتیجه کردند را بشنوید و این تنها قطره ای در میان دریایی از کارخانجات تولیدی در کشور است که هنوز راکد مانده اند و دلیل آن هم چیزی جز بی تدبیری دولت تدبیر وامید نیست. باید بررسی شود داستان چیست و چرا دولت از این کار ناتوان بوده یا خواسته اوضاع طور دیگری نشان داده شود.
سید کامل موسوی در پایان گفت : ایران قوی در سایه تحول در تولیدداخلی ،کاهش شدید واردات، و توانمندی داخلی محقق می گردد و این چیزی جز فرمایشات مقام معظم رهبری نیست. اما واقعیتی که تاکنون مشاهده کرده ایم خلاف واقع بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا