ایران و جهان

رقابت‌های والیبال انتخابی جهان ـ اردبیل بلندقامتان ایران در بازی تشریفاتی قطر را در هم کوبیدند/شاگردان کولاکوویچ روی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که در سالن مملو از تماشاگر ۶ هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، تیم ملی والیبال توانست با همراهی تماشاگران پرشور اردبیلی تیم ملی قطر را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست دهد و آخرین دیدار خود در این دوره از رقابت‌ها را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

در ست اول این دیدار قطری‌ها تا امتیاز‌های پایانی پابه پای تیم ملی ایران پیش رفتند، اما در نهایت این تیم ایران بود که با نتیجه ۲۵-۲۲ پیروز میدان شد.

در ست دوم اما تیم ایران برتری کاملی بر بازی داشت و توانست ۲۵-۱۹ پیروز میدان باشد بازی در ست سوم با برتری نسبی تیم ملی کشورمان ادامه یافت و این ست نیز با نتیجه ۲۵-۱۹ به نفع شاگردان کولاکوویچ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فارس در اردبیل، پیش از این صعود تیم ملی کشورمان به بازی‌های جهانی قطعی شده بود و این بازی بیشتر جنبه تشریفاتی داشت.

انتهای پیام/ذ


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا