ایران و جهان

رشد بیش از ۵۰ درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴


به گزارش خبرگزاری مهر، طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با رویکرد قرآن، خانواده و آرامش با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم از ۳۱ خرداد ماه آغاز کرده است، این طرح با برنامه‌ها و ساختاری متفاوت همراه با شبکه‌های رادیویی و استانی به همراه تبلیغات در فضای مجازی توانسته بیش از ۵۰ درصد رشد مخاطب داشته باشد.

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ امسال علاوه بر ارائه برنامه‌های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه، از برنامه‌های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده نموده است.

در این طرح به صورت روزانه با مراکز و استان‌های مختلف کشور ارتباط زنده برقرار کرده و فعالیت‌های قرآنی استان را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.

همچنین بیان طرح درس‌های روزانه و جمع آوری محتوای برنامه ۱۴۵۴ به تفکیک تاریخ پخش و به صورت فایل‌های تصویری، همراه با بارگذاری محتوای طرح‌های قرآنی ۱۴۴۱ تا ۱۴۵۳ نیز در پایگاه اطلاع رسانی www.qurantv.irqbeshart در دسترس علاقمندان می‌باشد .

فعالیت طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ در فضای مجازی، امسال یکی از موفقیت‌های این طرح به حساب می‌آید که در اکثر پیام‌رسان‌ها با آدرس @qbesharat به صورت ویژه ، طرح درس ، تقطیع و خلاصه برنامه در تایم‌های کوتاه و انتشار بخش‌های جذاب برنامه، اعلام اسامی برندگان و مشخص نمودن جواب صحیح مسابقه پیامکی در تمامی پلتفرم‌ها در فضای مجازی را برای مخاطبان ارائه می‌دهد.

خاطرنشان می‌سازد از دیگر فعالیت‌های فضای مجازی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴، کانال اینترنتی ۱۴۵۴ در نرم افزار سپهر است که به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش شده از شبکه قرآن و معارف سیما، ارتباط با استان‌ها و مسابقه روزانه را در بستر اینترنت از طریق نرم افزار سپهر به صورت اختصاصی پخش می‌نماید.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا