اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد در اهواز آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد در اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش خو ۲۴ ، دومین نمایشگاه سراسری تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد از امروز، ١٧ اسفندماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز گشایش یافت و تا ١٩ اسفندماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه بیش از ۵٠ واحد از ١٠ استان کشور حضور دارند که از این تعداد، ٣٨ واحد سازنده، ١٣ واحد تامین کننده و خدماتی و ١٩ واحد از شرکت‌های دانش بنیان هستند.

دو سالن نمایشگاهی با متراژ بیش از ۳ هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص یافته است و همچنین حدود ۲۰ کارگاره آموزشی مرتبط با بحث صنعت فولاد در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رویکرد این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بدون واسطه تامین کنندگان و تولیدکنندگان و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه است و متخصصان و علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دیدن کنند.

بنابرهمین گزارش ، افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، آقارضا فتوحی معاون اقتصادی استانداری خوزستان و حسین نظری رئیس سازمان صمت خوزستان و نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا