ایران و جهان

دهقان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد حضور هیات ۷۰ نفره اروپایی با هدف پیگیری گفت‌وگو‌های موشکی و طرح بحث مذاکره مستقیم ایران و آمریکا

علی دهقان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر هیات ۷۰نفره اروپایی به ایران گفت: دولت اعتدال و به خصوص وزارت امور خارجه این دولت، تجربه تلخ اعتماد و خوش‌بینی به دشمن را چشیده است و با سهل اندیشی خود، برجام را با مجموعه‌ای از وعده‌ها و امیدهای واهی در دامان مردمی نهاد که از ابتدای انقلاب تخاصم و بدجنسی آمریکا و کشورهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه را با عمق جسم و جان درک کرده‌اند.

وی افزود: اینکه هیات ۷۰نفره اروپایی در این برهه به تهران می‌آید باید مراقب و هوشیار بود چراکه قطعا بحث امتیازگیری و رایزنی برای گپ‌وگفت موشکی و مذاکره مستقیم ایران و آمریکا مطرح خواهد شد.

دهقان تصریح کرد: انتظار واقعی همه مردم ایران به کارگیری دیپلماسی مقاومت توسط وزارت امورخارجه است چراکه دیپلماسی سازش در فضای کنونی جامعه جهانی بیش از پیش به ضرر انقلاب و اسلام خواهد بود و ضربات سنگین تری وارد خواهد کرد.

دهقان گفت: در صورت عدم توجه به این موضوع باید شاهد استحاله انقلاب اسلامی و خداحافظی با آرمان‌هایی همچون استقلال و استکبارستیزی و کمک به مظلومان و مستضعفان جهان باشیم.

انتهای پیام/
 


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا