اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

در نهمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران؛ لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن کشور در دستان مجری خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ اسماء کمالی مجری توانمند و  نام آشنای خوزستان طی رقابت با مجریان سراسر کشور در نهمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران حائز دو رتبه دیپلم افتخار ۲۰ مجری برتر ایران و دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن را در سطح کشوری از آن خود کرد.

این مجری خوزستانی که اجرای خود را با موضوع اثر سوء فضای مجازی برای کمک به نیازمندان در هتل همای تهران انجام داد، در  زمان دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن این لوح را به سیل‌زدگان خوزستان اهدا کرد.

اسماء کمالی، گفت: در هنگام دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن از هیئت داوران اجازه خواستم تا ارزش معنوی این لوح تقدیر معتبر را تقدیم کنم به همه مردان، زنان و فرزندان خوزستان زرخیز که نه، بهتر است این روزها بگویم خوزستان دردخیز چرا که مردمان استان خوزستان به جای پرداختن به آراستگی ظاهرشان و خانه‌هایشان در حال آراستن سیل‌بندهایی هستند که بیش از این سیل خانه‌هایشان را بر آب ندهند.

مجری منتخب نهمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران، همچنین افزود: در این جشنواره با بیش از ۱۰۰ مجری صحنه در سراسر کشور در ۲ روز به رقابت پرداختم که با رأی مستقیم هیئت داوران دیپلم افتخار ۲۰ مجری برتر ایران به اینجانب اهدا شد.

گفتنی است، هیئت داوران این جشنواره از تیم پنج نفره صاحب‌نظران حوزه اجرا و گویندگی حرفه‌ای در سطح بین‌المللی، مجریان پیشکسوت رسانه ملی و همچنین اساتید به نام دانشگاه‌های معتبر علوم ارتباطات و نیز ادبیات فارسی کشور تشکیل شده بود که طی ۲ روز رقابت‌های بیش از ۱۰۰ مجری از سراسر کشور را به داوری نشستند.

جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران برای نهمین سال پیاپی امسال در روزهای (۵ و ۶ اردیبهشت) در شهر تهران با حضور مجریان کسیری از سراسر کشور برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا