ایران و جهان

در نشست سخنگوی وزارت بهداشت مطرح شد/۲ آخرین جزئیات پرونده تخلفات سهام پالایشگاه اصفهان متعلق به وزارت بهداشت/ تخلفات باید توسط مراجع مربوطه بررسی و اعلام شود

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه آخرین جزئیات پرونده تخلفات سهام پالایشگاه اصفهان به چه صورت است و آیا برکناری رئیس هیات امنای ارزی در ارتباط است؟ اظهار داشت: به طور کلی تخلفات باید توسط مراجع مربوطه بررسی شود و اگر در این زمینه اگر محرز شود تخلفی صورت گرفته و قابل اعلام باشد توسط مرجع مربوطه اعلام می‌شود و در غیر این صورت اعلام نخواهد شد.

وی افزود: روند تغییرات مدیران در وزارت بهداشت طبیعی است و تا آخرین روز کاری خود را مکلف می‌دانیم که اقدامات لازم را جهت ارائه خدمت به مردم انجام دهیم.

حریرچی افزود: برخی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مدیران کل و … لازم بوده تغییر کنند و تغییر رئیس هیات امنای ارزی نیز که از اقدامات ایشان تشکر می‌کنیم نیز بر همین اساس بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: دلیل تغییرات این بوده یا خود مسئولان مایل به ادامه فعالیت نبوده و یا قرار شده آن مسئول در جای دیگر مشغول خدمت و فعالیت شود و این تغییرات به طور کلی روندی طبیعی است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا