اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دودسته‌بندی نشدهستون وسطسیاسیفرهنگی

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان:انتخابات پیش‌رو باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام به نمایش بگذاریم

 به گزارش خوز۲۴| سرگرد سجاد بهمئمی در مراسم تجلیل از تیم های برتر “جام رسانه امید” و رونمایی از “کتاب شهدای رسانه” که امروز (۲۴ دی ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: جام رسانه امید به عنوان یک مدل رسانه ای جدید مقابل هجمه ای رسانه ای دشمن می تواند با تقویت و حمایت از سوی نهادهای رسانه ای و دولت، یک روند جدید در مقابل عملیات روانی دشمن باشد.

وی ادامه داد: در بسیج رسانه در کنار تمام اقدامات فرهنگی که در حال انجام است یک اقدام خیلی خوبی که انجام شد تدوین و چاپ کتاب شهدای رسانه است. با پیگیری که انجام شد توانستیم ۱۶ شهید رسانه‌ای را شناسایی کنیم و بر همین اساس جلد اول کتاب شهدای رسانه با نویسندگی آقای عزیزی به چاپ اول رسید. این مهم یکی از افتخاراتی است که در بسیج رسانه خوزستان توانستیم به دست بیاوریم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از دینی که شهدا به گردن ما دارند، ادا کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: همچنین جام رسانه امید در استان خوزستان با حضور ۲۹ تیم در ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ در اهواز برگزار شد که امروز نیز سه تیم برتر معرفی شدند. این جام در حوزه امیدآفرینی و با محوریت جهاد امید، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان خوزستان در رتبه نخست کشوری در برگزاری جام رسانه امید است، افزود: همچنین سه تیم برتر استان خوزستان در بهمن‌ماه در سطح ملی با دیگر رسانه‌های برتر در تهران به رقابت خواهند پرداخت.

بهمئی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: از سوی ایشان فرمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری برای همه ما صادر شده است و حضرت آقا به چهار راهبرد یعنی “مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت” تأکید داشتند و مسیر را برای ما روشن کردند. در خوزستان نیز ان شاءالله باید مسیری تدوین شود که برای مشارکت حداکثری گام برداریم که بر این اساس آگاهی‌بخشی، اعتمادسازی و رضایتمندی سه مؤلفه‌ای هستند که مدنظر قرار داده‌ایم و در راستای این سه مؤلفه نیز رسانه‌ها باید بتوانند در حوزه‌های “امیدآفرینی، تبیین و بصیرت” به فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق ببخشند و یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام جمهوری اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به نمایش بگذاریم.

 

منبع:ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا