اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان: نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، سکوی نمایش توانایی‌های دانش بنیان و تحقق توسعه پایدار صنعت نفت

 

خوز 24 از اهواز ، در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درباره اهمیت این نمایشگاه و نزدیک شدن صنعت نفت و شرکت‌های دانش بنیان صحبت کرد. وی اظهار داشت که امسال نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته برگزار شده است و تاکید کرد که مجموعه‌های نفتی منطقه با یکدیگر همکاری کنند و با حضور در این نمایشگاه، تجهیزات نفتی را معرفی کنند. او همچنین اعلام کرد که در این نمایشگاه، ۲۸۱ مجموعه دانش بنیان، ۲۷ مجموعه فنی و خدمات فنی و ۴۷ مجموعه تامین کننده حضور دارند.

 

دانشی به توضیحاتی درباره قراردادها و همکاری با مراکز دانشگاهی پرداخت. او اعلام کرد که تاکنون ۹ قرارداد با مراکز دانشگاهی، از جمله دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه شهید چمران اهواز، برقرار شده است. همچنین، او به افتتاح ۸.۶ هکتار از قراردادها در این نمایشگاه اشاره کرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تشکر از تلاش و پیگیری‌های عزیزان، به توسعه پایدار صنعت نفت در استان خوزستان و کمک به رفع بیکاری پرداخت. او اعلام کرد که در نظر دارند یک مجموعه ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی کنند و همچنین یک گمرک اختصاصی برای تجهیزات صنعت نفت راه‌اندازی خواهند کرد.

 

دانشی به اهمیت ورود به مرز دانش در ساخت کالاها اشاره کرد و نمونه‌هایی از توانایی مراکز دانش بنیان در تولید محصولات نوآورانه را ارائه داد. او بیان کرد که تحریم‌ها باید با ورود به مرز دانش و همکاری با مراکز دانشگاهی و متخصصان برطرف شوند.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از حضور عزیزما در این خبر با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره اهمیت نمایشگاه صنعت نفت خوزستان و همکاری با مراکز دانشگاهی صحبت می‌کنیم. آقای دانشی اعلام کرده است که نمایشگاه امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شده است و از همکاری مجموعه‌های نفتی منطقه با یکدیگر تقدیر کرده است. او همچنین اعلام کرده است که تعداد زیادی مجموعه دانش بنیان، مجموعه فنی و خدمات فنی و تامین کنندگان در نمایشگاه حضور دارند.

 

وی در ادامه به طرح قراردادها و همکاری با مراکز دانشگاهی اشاره کرده است. تاکنون، ۹ قرارداد با مراکزی مانند دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار شده است. همچنین، ۸.۶ همت از قراردادها در این نمایشگاه معرفی شده است.

 

دانشی در ادامه به توسعه پایدار صنعت نفت در استان خوزستان و کمک به رفع بیکاری اشاره می‌کند. او اعلام کرده است که شرکت در نظر دارد یک مجموعه تولید تجهیزات صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی کند و همچنین یک گمرک اختصاصی برای تجهیزات صنعت نفت ایجاد کند.

 

در پایان، دانشی به اهمیت ورود به مرز دانش در صنعت نفت اشاره کرده و نمونه‌هایی از تولید محصولات نوآورانه توسط مراکز دانش بنیان را معرفی کرده است. او بیان کرده است که تحریم‌ها باید با ورود به مرز دانش و همکاری با مراکز دانشگاهی و متخصصان برطرف شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا