اخبار خوزستان

خوشحالی کردن ما به کسی ربطی ندارد/معبودی دوباره اشتباه کرد


به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از نظر فنی این بازی کیفیت خوبی داشت و شرایط حضور دو تیم در جدول رده‌بندی، روی کیفیت این بازی تأثیر چندانی نگذاشته بود. حریف برای این بازی تاکتیک‌هایی در نظر گرفته بود که ما به‌خوبی خود را با آنها تغییر می‌دادیم.

کریمی ادامه داد: در این بازی علاوه بر سه گلی که وارد دروازه تیم‌ها شد، دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که به‌خوبی از آنها استفاده نکردند ضمن اینکه در جریان بازی کمتر دیدم، دو تیم اقدام به تلف کردن وقت کنند. ما موقعیت‌های خوبی در این بازی داشتیم که خالقی فر با توجه به تجربه بالایی که داشت به‌خوبی ا دو موقعیت استفاده کرد و تیم را به پیروزی رساند. از نظر فنی دو تیم بازی خوبی داشتند ولی ما باتجربه عمل کردیم و موفق به کسب پیروزی شدیم.

وی در خصوص استقلال خوزستان نیز گفت: من خود حدود پنج سال در این شهر مربیگری کرده‌ام و می‌دانم این شهر و این استان جوانان مستعدی خوبی دارد. امیدوارم استقلال خوزستان هم با کسب نتایج دلخواه سال بعد هم در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز همچنین در خصوص شرایط آب و هوایی این بازی نیز گفت: هوا امروز واقعاً گرم بود و من که کنار زمین بودم، به‌شدت احساس گرما می‌کردم. فکر می‌کنم امروز رطوبت بالای ۴۰ درجه بود. با گرما می‌توان کنار آمد ولی رطوبت را نمی‌توان تحمل کرد چرا که روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و آنها مرتب تقاضای آب می‌کنند.

کریمی در پاسخ به سؤالی در خصوص نحوه خوشحالی کردن اعضای کادر فنی تیم گسترش فولاد تبریز نیز گفت: این شیوه خوشحالی کردن به خود ما مربوط است و به شخص دیگری مربوط نیست.

وی در خصوص تعویض عزیز معبودی بازیکن گسترش فولاد در دقیقه ۳۹ بازی نیز گفت: وی این اشتباه را در مقابل پرسپولیس نیز مرتکب شد. در آن بازی، معبودی یک خطا داد و در دقیقه ۸۵ یک کارت گرفت. قصد نبش قبر ندارم ولی آن اخراج باعث شد ما آن بازی را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم تبریزی با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا