اخبار خوزستان

خرمشهر قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر کشور



عبدالحافظ عنبری اظهار کرد: کانون دو و میدانی دانش آموزی خرمشهر در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور به میزبانی کردستان با کسب پنج مدال انفرادی و یک مدال تیمی و احتساب امتیارات کسب شده به عنوان قهرمانی دست یافت.
وی از کسب مدال طلای تیمی در بخش رله خبر داد و افزود: علاوه بر این مقام نخست تیمی، خرمشهر موفق به کسب چهار مقام دوم و یک مقام سوم نیز شد.
عنبری ادامه داد: سامان عباسی در پرتاب وزنه و دوی ۱۰۰ متر موفق به کسب دو مقام دومی شد، علی واحدی اصل در پرش ارتفاع و مرتضی ترکان در دوی ۸۰۰ متر نیز مقام دوم را کسب کردند و ارسام اسدی در پنجگانه به مقام سوم دست یافت.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی برای خوزستان با احتساب دارندگان مقام های اول تا ششم انجام شده است، افزود: علی واحدی اصل در پرش طول به مقام چهارم، محمد امین حمداوی در دوی ۶۰ متر پنجم، محمد علی کاظم پور در دوی ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر به مقام پنجم و محمدرضا اموری نیز در سه کیلومتر پیاده روی به مقام ششم دست یافتند.
وی در ادامه گفت: در این دور از مسابقات محمد حسین پور به عنوان مربی و مسعود توسلیان به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می کردند.
سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور با رقابت ۲۹۰ دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب ۲۶ تیم در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد.
۷۱۰۰/۶۰۰۲ خبرنگار : کمیله حجازی *** انتشار دهنده :کبری آقازری


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا