ایران و جهان

حسین طاهری به عنوان سرپرست معاونت خبر خبرگزاری مهر منصوب شد


به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از طرف محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، حسین طاهری به عنوان سرپرست معاونت خبر خبرگزاری مهر منصوب شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیران و دبیران خبرگزاری مهر برگزار شد، محمدمهدی رحیمی معاون پیشین خبر خبرگزاری مهر تکریم و حسین طاهری به عنوان سرپرست معاونت خبر این خبرگزاری معرفی شد.

شجاعیان در حکم خود خطاب به طاهری آورده است:

«با توجه به جایگاه بی بدیل خبر و به تبع آن نقش آگاه سازی این عرصه در شکل دهی باورها و رفتارهای اجزای مختلف نظام اجتماعی، مأموریتِ نهادی چون خبرگزاری مهر در به کارگیری ابزارها و روش‌های نوین و اثربخش رسانه‌ای، برای نقش آفرینی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

از آنجا که جایگاه خبرگزاری مهر به عنوان رسانه‌ای برجسته به ویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی، در مرتبه‌ای خاص و کم نظیر است، وظیفه خطیر حراست از این جایگاه و ارتقاء دامنه اثرگذاری این رسانه‌، رسالتی راهبردی و حیاتی به شمار می‌رود.

بر این اساس، با توجه به مراتب تخصص، تعهد، سوابق رسانه‌ای و مدیریتی جنابعالی، شما را به عنوان سرپرست معاونت خبر خبرگزاری مهر منصوب می‌نمایم و توفیق شما را در عمل به سیاست‌ها و مأموریت‌های مصوب پیشین به ویژه تلاش پر شتاب در جهت اجرای طرح تحول خبرگزاری از خداوند متعال خواستارم.»

حسین طاهری سوابق مدیریتی و رسانه‌ای از جمله مدیرکل برنامه ریزی گروه رسانه‌ای مهر، قائم مقام مدیرعامل جام جم آنلاین، عضویت در شورای مرکزی رسانه‌های تصویری نسیم و پژوهشگر حوزه غرب آسیا را در کارنامه خود دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news
دکمه بازگشت به بالا