ایران و جهان

حامیان رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر جای ظالم و مظلوم هستند


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، در مورد تحولات غزه و حمایت غربی‌ها از رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: تحولات مهمی در عرصه فلسطین در حال رخ دادن است. ما همچنان شاهد این هستیم که از سوی جریان‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بودند اکنون هم به دنبال تغییر جای ظالم و مظلوم هستند.

وی ادامه داد: اینکه مجدداً دولت‌های غربی مشخصاً رژیم آمریکا و تعداد مشخصی از دولت‌های اروپایی همچنان از جنگ روانی علیه ملت فلسطین استفاده می‌کنند تا ظالم را در جایگاه مظلوم قرار دهند، هرگز قابل پذیرش نیست.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: خوشبختانه شاهد حمایت قابل توجهی از سوی کشورهای اسلامی در این باره هستیم. حجم گسترده‌ای از افکار عمومی جهان در حمایت از مقاومت ملت فلسطین را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ایران موضع روشنی در قبال ملت فلسطین دارد، افزود: ما موضع رسمی خود را در این باره اعلام کرده‌ایم.

وی گفت: حقوق ۷۵ ساله ملت فلسطین توسط رژیم اشغالگر زیر پا گذاشته شده و کشورهای غربی علیه مردم فلسطین ایستادند. در بیانیه تعدادی از کشورهای اسلامی و غیراسلامی به جنایت دولت افراطی اسراییل اشاره شده است.

وی ادامه داد: رییس جمهور و وزیر امور خارجه موضع خود را اعلام کردند. در تماس امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عراق، پیشنهاد نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی مطرح شد. مسجدالاقصی و قدس شریف برای مسلمانان عالم حائز اهمیت است.

در حال تکمیل…


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا