اخبار خوزستان

تیمداری استقلال خوزستان در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام است


به گزارش خبرنگار مهر، سیروس نعمتی نژاد عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا بازی سختی در پیش داریم که این بازی برای صبا بسیار حساس است اما ما با تمام وجود بازی می‌کنیم تا حیثیت بازی جوانمردانه حفظ شود و بدون تردید با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی فردا استرس ندارند و شاید به همین دلیل بهتر و راحت‌تر از صبا بازی کنند زیرا موقعیت کار برای صبا توأم با اضطراب است و از این نظر اوضاع برای ما بهتر خواهد بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما نگران این هستیم که درصد بالایی از دستمزد بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت نشده و حتی مشخص نیست سال آینده در لیگ برتر تیمداری کنیم و امسال مشکلات مالی، استقلال خوزستان را آزار داد.

نعمتی نژاد در مورد نتایج خوب تیم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت:  این اولین تجربه آسیایی ما بود و به داشته‌های فنی خود اعتقاد داشتیم. و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم گرچه مشکلات زیادی داریم.

وی عنوان کرد: ۶ بازیکن ما در بازی فردا در کنار ما نیستند و مصدوم هستند و کادر پزشکی ما در حال تلاش هستند که بتوانند این نفرات را به بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا برسانند و از نفرات جایگزین به جای آن‌ها برابر صبا استفاده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: محمد طیبی، دانیال ماهینی، آرش افشین، فرشاد سالاروند، مصطفی ماهی و آلویس نانگ بازیکنان غایب ما در بازی با صبای قم هستند اما تلاش می‌کنیم در بازی با صبا با تمام قوا برای پیروزی بازی کنیم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا