اخبار خوزستان

تلاش می‌کنیم عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل شود


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشت فعلان احزاب خوزستان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در اهواز اظهار کرد: این فرصت فراهم‌شده تا خانه احزاب را افتتاح کنیم. شاید در ابتدا کمبودها و مشکلاتی باشد ولی انشا الله سعی می‌کنیم تا با سعه‌صدر این خانه محل گسترش تحزب در استان خوزستان باشد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا با همدلی و همراهی به فرهنگ تحزب در استان خوزستان کمک کنیم؛ همچنین باید تلاش کنیم که عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل و آن را به‌عنوان شاخص رشد و توسعه بشناسیم.

شریعتی تصریح کرد: بنا به دلایل تاریخی زیادی در حال حاضر همه با افتخار اعلام می‌کنند که عضو حزب نیستند و اگر این‌طور خاکستری بمانند این امکان وجود دارد که مسائل و مشکلاتی پیش بیاید.

استاندار خوزستان بیان کرد: هرچه این سیستم را رشد و گسترش دهیم و چراغ راه خود بدانیم فکر می‌کنم بیشتر تشکیلاتی بوده و چارچوب دار حرکت می‌کنیم. مردم نیز درعین‌حال با دید باز و اثباتی انتخاب می‌کنند نه اینکه سلبی حرکت و به سمت کسی که نمی‌خواهند سوق داده شوند.

شریعتی افزود: هر چقدر حرکت اثباتی باشد تشخیص صحیح‌تر و نتایج اثرگذارتری خواهد داشت. امیدواریم که خانه احزاب محلی برای بسط و گسترش فرهنگ تحزب در استان خوزستان و تلاش در این راستا باشد.

وی گفت: پشتیبانی لازم را از خانه احزاب خواهیم داشت تا احزاب در استان بیش از پیش تأثیرگذار باشند و نقش خود را در سوق دادن به حرکت سیاسی استان ایفا و تأثیرگذاری صحیح را به لطف خود نمایان کنند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا