اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

تقدیر معاونین وزیر نیرو از عملکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

به گزارش خوز 24 از اهواز، امیر حیدری معاون پشتیبانی، حقوقی و مجلس و رییس شورای فرهنگی وزارت نیرو و محمودرضا مهاجری مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو از دکتر علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوستان به جهت اقدامات موثر از جمله تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ نوین در عرصه جهاد تبیین و بسط و گسترش مباحث قرآنی و خانواده تقدیر کردند.

در متن این لوح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی خدری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

توسعه فرهنگی که مقدمه بنیادین توسعه کشور است نیازمند ایجاد بستر مناسب، آموزش، ترویج اصول و مبانی امور فرهنگی و دینی می باشد. این مهم فراهم نمی شود، مگر با وجد اراده محکم، تلاشی مضاعف و با وحدت و همدلی مومنانه که در دل های پاک به ودیعه گذشاته شده است. شکوفایی فرهنگی، توسعه کارها و فعالیت های امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستانکه به حمدلله منجر به ایجاد ساختاری نظام مند و دارای قاعده در زمینه های جذب و گزینش روحانیون مجرب، ایجاد مرکزی فاخر به نام مرکز آفرینش های قطره، تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ نوین در عرصه های جهاد تبیین، بسط و گسترش مباحث قرآنی و خانواده، همه مرهون همکاری، حمایت و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه خدوم امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان می باشد.

لذا به پاس قدردانی از حسن همکاری و تلاش مجدانه شما در ارتقاء شرایط کمی و کیفی در پیشبرد اهداف کلان جمع مسائل از حضرت سبحان توفیق شما را در مسیر حرکت به سوی قله های فتح و فرهنگی و دینی، این لوح سپاس به جنابعالی تقدیم می گردد.

ظفر و سربلندی ایران اسلامی عزیزمان مسئلت می نماییم.

احمد حیدری

معاون پشتیبانی، حقوقی و مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو

محمودرضا مهاجری

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا