اخبار خوزستان

تشکیل ۴۱ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان شادگان


سعید جنامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهارکرد: در سال جاری بیش از ۴۱ عنوان دوره آموزشی در ۳۴ کانون فرهنگی و هنری، دو انجمن و پنج موسسه قرآنی همزمان با آغاز تعطیلات تابستان اجرا می شود.

وی در خصوص هدف از برگزاری کلاسهای مختلف اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان درکانونهای مساجد و در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: کلاسهای مختلف به منظور محتوی بخشیدن به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، زمینه سازی به منظور بروز و رشد استعداد ها، تقویت روحیه اجتماعی از طریق کار جمعی و همکاری در زمینه های مختلف کار و پژوهشی و ورزشی و پرورش نیروهای توانمند و بالقوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان با بیان اینکه۴۱ پایگاه اوقات فراغت همزمان با شروع تابستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و درکانون‌ های مساجد این شهرستان برپا شده است، گفت: هدف از برگزاری برنامه‌ های اوقات فراغت، غنی‌ سازی اوقات فراغت جوانان و ارائه آموزش ‌های مفید و موثر برای آنها است.

وی بیان کرد: این اداره در موضوعات مختلف قرآنی، هنری و فرهنگی با بهره‌گیری از بازوهای توانمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات، و هنرمندان رشته‌های برنامه‌های متنوعی را برای استفاده کلیه همشهریان در سطح شهرستان شادگان اجرا می‌کند.

جنامی در پایان با اشاره به ارائه آموزش های فرهنگی و هنری در ۴۱ پایگاه فعال این شهرستان گفت: این پایگاه ها برای پرکردن اوقات فراغت جوانان آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان هستند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا