ایران و جهان

تشکیل کارگروه هم اندیشی دانشجویی/ بازگشایی منطقه ای دانشگاه ها


دکتر حمیدرضا اشراقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی از ابتدای کرونا تعطیل نبوده اند و خوابگاه‌ها نیز تحت شرایط و پروتکل‌های بهداشتی دایر بوده اند. ولی بخشی از دانشجویان غیربالینی آموزش غیرحضوری طی کرده اند.

وی افزود: برای بخشی از این دانشجویان که غیر بالینی بوده اند و به خوابگاه‌ها بازمی گردند پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده است.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی اختیار داده شده است که بر اساس شرایط منطقه‌ای و رنگ بندی کرونایی تصمیم گیری کنند و بازگشایی به صورت یکسان اجرا نمی‌شود.

وی درباره بررسی مشکلات دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و رسیدگی به آنها خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مناطق مختلف داده شده است که در یک آئین نامه مدون موضوعات منطقه‌ای بررسی شود.

اشراقی اظهار داشت: به همین منظور یک کارگروه هم اندیشی مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها در وزارت بهداشت تشکیل داده ایم تا مشکلات و راه حل آن به صورت منطقه‌ای و بر اساس پیشنهادات دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای نظام مند و مدون برای آن مشکلات ارائه شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا