اخبار خوزستان

برگزاری ۵ هزار برنامه به مناسبت سالگردارتحال امام خمینی درخوزستان


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در سال جاری اعزام خوبی در حوزه مبلغان به استان انجام شده و اکنون ۳۵ هزار مبلغ از حوزه‌های علمیه قم و مشهد وارد استان شده و در حوزه‌های تبلیغی خود مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در بخش تبلغیات فرهنگی و دینی یک هزارو ۵۰۰ برنامه در مساجد و مراکز فرهنگی در حال اجرا است، افزود: به مناسبت ارتحال امام (ره) و ایام مبارک رمضان حدود پنج هزار برنامه در مناطق شهری و روستایی توسط روحانیون که در آن مناطق مستقر هستند برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در کیله ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌واسطه سامانه‌ای فعالیت تمام ائمه جماعات ادارات رصد می‌شود، به هیمن دلیل انتظار می‌رود بین‌الصلاتین برنامه‌هایی در خصوص ارتحال امام خمینی(ره) تدارک دیده شود.

بلک ادامه داد: با توجه به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در این ماه سابقه خوبی از اجرای مراسم قرآنی و مجالس و محافل دینی وجود دارد که می‌توان از این فضا برای برگزاری مراسم ارتحال بهره برد.

وی بیان کرد: به منظور منظم شدن فعالیت‌های فرهنگی می‌توان کلیه برنامه‌ها از جمله برنامه‌های مربوط به اعزام مبلغان را از طریق سامانه اعزم رصد کرد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا