اخبار خوزستان

با وجود نمایندگانی از جامعه زنان در شورای شهر متاسفانه تاکنون کاری برای بانوان انجام نگرفته است/زنان قشر اثرگذار جامعه

نگاریاوری دارای مدرک دکترا در رشته ریاضی، مدرس دانشگاه پیام نور، ازاد،علمی کاربردی ،لوله سازی وشهرداری است.

وی هدف اصلی خود از شرکت در انتخابات را انتخاب شهرداری متخصص و کارآمد عنوان کرد .از دیگر اهداف یاوری توسعه شبکه گردشگری،تلاش جهت بهبود فرهنگ شهروندی ،ایجاد مجتمع رفاهی جهت پرسنل شهرداری ،ایجاد زیرگذر و روگذر در مکان های مناسب ،مکانیزه کردن سیستم پسماند شهری ،توجه به ورزش محلات و ورزش همگانی،ایجاد مکانهای تفریحی و شهربازی و زیباسازی شهراهواز است.


یاوری با اشاره به اهمیت و جایگاه بانوان در جامعه اظهار داشت: حق بانوان اهوازی ضایع شده است. در ارگانهای مختلف شاهد آن هستیم که زنان بعنوان عضو اصلی شناخته نمیشوند.زنان تاثیر بسزایی در آینده هر جامعه ای دارند باید نگاه و توجه ویژه ای به نیازهای آنان داشت.
وی افزود:بر این باورم با ورود نماینده ای از طرف بانوان در شورای شهر میتوانیم حق ضایع شده ی زنان را بازپس گیریم، مطالبات انان را پیگیری کنیم.متاسفانه در شورای شهر فعلی ۴ نماینده زن حضور داشتند اما ازحق زنان دفاع نکردند، کاری برای بانوان شهرمان انجام نگرفت.
یاوری با تاکید بر حضور بانوان در اجتماع گفت: زنان برای حضور در اجتماع نیاز به شغل دارند و این کار باید توسط کارآفرینی که برای آنان صورت میگیرد ایجاد شود.بحث اشتغال زنان فقط کسب درآمد نیست بیشتر جهت حضور آنان در اجتماع است.نقش زنان در اجتماع بسیار مهم است و آنان مسئول تربیت فرزندان ونسل های آینده کشور هستند. یک مادر باید از جامعه اطرافش مطلع باشد.
وی ادامه داد: باید کارگروه هایی از بانوان انتخاب شود، مشکلات زنان را پیگیری کنند و در راستای رسیدن به اهداف و نیازهای بانوان شهرمان آنان را یاری رسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا