اخبار خوزستان

انفجار گاز در خرمشهر جان یک زن را گرفت


حسن سواریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی انفجار کپسول گاز در شامگاه سه شنبه در یک منزل مسکونی واقع در منطقه دربند غربی، ۶ نفر از اهالی خانواده ساکن منزل آسیب دیدند که برای مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

وی، درصد سوختگی تمام مصدمان را ۸۰ درصد  اعلام کرد و افزود: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، کد بحران بلافاصله اعلام شد اما به دلیل شدت جراحات و همچنین درصد بالای سوختگی، پس از اقدامات فوری که توسط کادر پزشکی انجام شد، مصدومان به بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند. 

سواریان ادامه داد: در طول مسیر یک نفر از مصدومان دچار ایست قلبی شد که با انجام کارهای احیا (سی.پی.آر )به زندگی برگشت و در نهایت تمام مصدمان زنده به بیمارستان طالقانی اهواز تحویل داده می شوند.
 
وی در ادامه از مرگ یک زن خبر داد و گفت: طبق پیگیری های انجام شده، مادر ۲۸ ساله فوت شده و بقیه در آی سی یو  بیمارستان طالقانی بستری  هستند اما حال مساعدی ندارند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، انفجار گاز در یک واحد مسکونی در منطقه دربند غربی خرمشهر که ساعت ۱۹:۱۲ اتفاق افتاد که ۶ نفره از اعضا یک خانواده به شدت مجروح شده و به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

بنا به اعلام آتش نشانی خرمشهر استفاده غیر اصولی و غیر ایمنی از گاز مایع برای رفع گرفتگی فاضلاب منزل باعث انفجار و  ریزش سقف خانه شد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا