اخبار خوزستان

امام جمعه موقت اهواز: ایستادگی، مقاومت و ظلم ستیزی از مهمترین پیام های راهپیمایی روز جهانی قدس است



حجت الاسلام میراحمدرضاحاجتی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اظهار کرد: پیام این روز بزرگ برای تمام جهانیان، مقاومت، استقامت، خستگی ناپذیری، همواره در سنگر دفاع از ارزش ها بودن، پیرو ولایت فقیه بودن و ظلم ستیزی دائم ملت ایران است.
وی افزود:همواره دشمنان اسلام و بخصوص کشور ما از این حضور گسترده مردم و پیامی که این راهپیمایی بزرگ به دنبال دارد هراس دارد اما این پیام ها رمز پیروزی ملت ایران بر ظلم و ستم است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: ایران سنگر آسیب ناپذیری است که امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند که این اطمینان را می دهم که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشید هیچگاه به این سنگر آسیبی وارد نخواهد شد.
وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی یقین داشته باشند که این سنگر آسیب ناپذیر همواره برپابوده و نه تنها از عهده شکست این سنگر بر نمی آیند بلکه این سنگرداران موجبات شکست آن ها را فراهم می سازند.
مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد و مردم ولایتمدار این شهرستان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
۷۱۵۲/۶۰۰۲ خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده :کبری آقازری


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا