اخبار خوزستان

امام جمعه دزفول:اشتغال، تولید و اقتصاد اولویت نخست کاندیداهای ریاست جمهوری باشد



به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن انسجام و اتحاد ملی است گفت:باید مراقب بود تا این فرصت ها برای دشمن عملیاتی نشود و وحدت و استقلال ملی خدشه دار نشود.
امام جمعه دزفول افزود:مردم به افرادی رای دهند که قصد خدمت به مملکت را دارند و به دنبال انتخاب افراد فرصت طلبی نباشند که به فکر خود و اطرافیان خود هستند .
وی نامزدهای انتخابات را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد و گفت:امروز تنها راه برون رفت از مشکلات کشور روی کارآمدن افراد خدوم،انقلابی ،تلاشگر و جهادگر است و افرادی که انتخاب می شوند نباید در آینده زمان خود را برای توجیه ضعف ها و سستی ها تلف کنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:افرادی که انتخاب می شوند باید به سیاست های کلی انقلاب پایبند باشند، به جوانان بها دهند،اهل معامله و زد و بند با افراد و سران سیاسی نباشند ،اهل تجمل گرایی و اشراف گرایی نباشند و انتساب آنها نه تنها برای ملت هزینه بر نباشد بلکه سودده باشد.
وی ادامه داد:افرادی که انتخاب می شوند باید مقابل دشمن با قدرت،صلابت و شجاعانه بایستند و از دشمن نترسند و مردم نیز با حضور حداکثری خود امنیت و اقتدار را برای رقم بزنند.
امام جمعه دزفول گفت:برخی افراد قصد شرکت کردن در انتخابات را ندارند که باید بدانند انتخابات امنیت را برای کشور به ارمغان آورده و این امنیت نعمتی است که به چشم نمی آید ولی اگر خدشه دار شود غیرقابل برگشت است .
وی در پایان این خطبه ها به خانواده جان باختگان معدن تسلیت گفت و از مسئولان خواست به خانواده بازماندگان داغدار رسیدگی کنند و با افرادی که در حادثه ایمنی معدن کوتاهی کرده اند برخورد کنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی به سخنان مقام معظم رهبری در دانشکده افسری نیز اشاره کرد و گفت:در این دیدار مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که می خواهند امنیت کشور را به چالش بکشند هشدار داد و گفت افرادی که می خواهند امنیت کشور را خدشه دار کنند سیلی محکمی خواهند خورد زیرا اگر امنیت کشور از دست رفت دیگر قابل برگشت نیست.
۷۲۷۸/۶۱۲۵ خبرنگار:سیدبهادر حسینی ** انتشار:سیدبهادر حسینی


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا