اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

افتتاح فاز دوم کارخانه نوین چوب خوزستان

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴  در آیین افتتاح پروژه های صنعتی استان خوزستان و بهره برداری از  فاز ۲ کارخانه گروه صنعتی نوین چوب که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و معدن و تجارت در محل شهرک صنعتی ۲ امروز ۲۲ آبان برگزار شد، علی حمدانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه نوین چوب خوزستان و همچنین کارآفرین برتر استان؛ اظهار کرد:  فاز ۲ کارخانه چوب نوین چوب با ۲۵ میلیون متر مکعب در شهریور سال ۹۵ کلنگ خورد.

 

وی در ادامه گفت: بالغ بر ۱۵ هزار متر سالن و شش هکتار کارخانه سه خطه راه اندازی شده است.

 

حمدانی با اشاره به اجرای فاز ۳ این مجتمع صنعتی عنوان کرد: ۷۰۰ هکتار زمین از منابع طبیعی دریافت کرده ایم که احداث این کارخانه به اشتغال زایی و عدم خروج ارز می انجامد.

کارافرین برتر خوزستان به مسایل زیست محیطی اشاره کرد و گفت: مسائل محیط زیستی و مجوز های آن سه سال به طول انجامیده و در زمین های بایر و از بین رفته شروع به درخت کاری کردیم.

 

مدیر عامل کارخامه نوین چوب با انتقاد از  اینکه هنوز بابت خرید مواد اولیه از کشور ارز خارج می شود، تاکید کرد: به وسیله این ارز می توان دو خط تولید ام دی اف دیگر راه اندازی کرد.

رییس هیت مدیر کارخانه نوین چوب به اشنغال زایی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از روستاییان همین منطقه شاغل در این کارخانه هستند چرا که استاندار خوزستان اجازه به کارگیری نیرو از خارج منطقه را نداده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا