اخبار خوزستان

اعضای هیئت رئیسه و مدیر خانه مطبوعات خوزستان انتخاب شدند


به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که شنبه شب با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره برگزار شد، «حسین حسین نژادیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «مجید منادی» به عنوان نائب رئیس، «صادق سلامت دوم» به عنوان منشی هیئت مدیره، «افتخار فرج» به عنوان خزانه دار(امورمالی) و «فاطمه زورمند» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان با اجماع اعضا انتخاب و معرفی شدند.  

هیئت مدیره جدید در اولین دستور کاری خود «رضا علیجانی» را به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان منصوب کردند.

حسین نژادیان در این نشست بر نقش وفاق و همدلی در پیشبرد اهداف خانه تاکید و بیان کرد: خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و باید پیگیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد و از هر گونه فعالیت سیاسی و دسته بندی غیرصنفی به دور باشد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره پیشین گفت: برنامه های مفصلی در ذهن اعضا بوده و هست که می توان با اجماع و هم نظری اعضای هیئت مدیره برخی مشکلات جدی خبرنگاران را مانند بیمه تکمیلی و خدمات تفریحی و .. بر اساس اساسنامه حل کرد.

رئیس هیئت مدیره تاکید کرد: از همه اعضای هیئت مدیره می خواهیم در کنار تمامی مشغله‌ها و نقشهای خود، مسئله هیئت مدیره را به صورت جدی در نظر داشته باشند تا بتوان در این مدت کوتاه گام‌های بلندی برداریم.

همچنین مجید منادی نائب رئیس خانه در این نشست  اظهار کرد: فرصتی که با اعتماد اصحاب رسانه در اختیار ما قرار گرفته را باید مغتنم شمرد و در مسیر خدمات رسانی و حل مشکلات تا جایی که در توان و ظرفیت ما است باید تلاش  کنیم.

وی افزود: اعضا در تماسها و ارتباطاتی که با ما دارند و گاه نقدهای کارشناسی که دوستانه بیان می‌شد و با جوسازی‌های متفاوت بود، انتظار دارند هیئت مدیره و به ویژه رئیس، نائب رئیس و مدیرخانه نقش حمایتی جدی خود را در حمایت از خبرنگاران و رسانه های استان ایفا کنیم و در مواقع لزوم با موضع گیری و پیگیری‌های جدی باید در صحنه حمایت و دفاع از همکاران حضور داشته باشیم.

نائب رئیس هیئت مدیره همچنین از مدیر خانه مطبوعات خوزستان خواست براساس دوره های کوتاه گزارش عملکرد خود را با هیئت مدیره ارائه دهد تا روند امور اجرایی با دقت و نگاه حمایتی بررسی شود.

رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات نیز در این جلسه بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که در دو سال گذشته برای خانه مطبوعات استان رخ داد از عدم حمایت استانداران قبلی و فعلی تا برخی ناهماهنگیها داخلی قصد کناره گیری از خانه مطبوعات را داشتم زیرا دوستان واقفند با توجه به مشغله ای که هر یک از اعضا دارند فعالیت در خانه صرف وقت و هزینه بالایی را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه دوره قبل را باید دوره‌ی گذار تلقی کرد، افزود: دوره گذشته خانه مطبوعات بعد از چندین سال کشمکش حقوقی و درگیری و تعطیلی تشکیل شد و طبیعتا مشکلاتی در بر داشت تا کار بر روی روال افتاد. اما هیئت مدیره جدید همسوتر به نظر می رسند و این نکته می تواند نقطه قوتی برای خانه جدید باشد.

مدیرخانه مطبوعات استان خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه این دوره از خانه مطبوعات خوزستان مقارن با انتخاب شورای شهری است که دو عضو آن از اصحاب رسانه خوزستان هستند و این می‌تواند به ما کمک جدی در مسیر همکاریهای بعدی نماید.

وی با توجه به نزدیکی روز خبرنگار نیز گفت: همه باید تلاش کنیم مراسم آبرومند و باشکوهی برگزار کنیم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news
دکمه بازگشت به بالا