اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

استاندار خوزستان عنوان کرد: ۳۰۰هکتار از بیابان های چذابه مالچ پاشی می شود.

استاندار خوزستان گفت: ۳۰۰هکتار از بیابان ها و ماسه زار های اطراف مرز چذابه برای جلوگیری از بروز گردو خاک مالچ پاشی می شود.
به گزارش خبرنگار خوز ۲۴ غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند آماده سازی زیرساخت ها در این مرز، اظهار کرد: برای چهارخطه کردن مسیر دسترسی به مرز چذابه اقدامات موثری شده است و ۸تا ۱۰پیمانکار در حال کار در هستند.
وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای ستاد اربعین به دلیل امکان ایجاد کرد و خاک در مرز چذابه نگرانی هایی دارند، افزود: نظر آنها این است که امسال هم موکب ها در مسیر قبلی باشند و سال آینده به مسیر جدید منتقل شوند تا کار ماندگار و مطلوبی باقی بماند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: به علت تردید ونگرانی برخی اعضای ستاد اربعین بنا را بر استعلام و نظرخواهی از اعضای شورای تامین گذاشتیم و درنهایت تا فردا در این خصوص تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.
شریعتی گفت: ۳۰۰هکتار از بیابان ها و ماسه زارهای اطراف مرز چذابه از روز یک شنبه مالچ پاشی می شود.
وی اضافه کرد: خودروها همه باید در پارکینگ های مستقر در مکان های تعیین شده پارک شوند و هیچ کس هم حق پارک خودرو را خارج از پارکینگ ها ندارد و پلیس راه موظف شده که اجازه ندهد هیچ خودرویی خارج از پارکینگ ها پارک شود.
استاندار خوزستان با ینکه امسال دو برابر سال قبل پارکینگ ایجاد شده و مشکل خاصی بابت پارکینگ وجود ندارد، افزود: مساحت فعلی پارکینگ ۶۵هکتار و مساحت سال قبل آن ۳۰هکتار بود.
شریعتی با اشاره به اینکه برنامه ما افزایش مساحت پارکینگ تا مساحت ۱۰۰هکتار است، گفت: ظرفیت فعلی پارکینگ خودرو در چذابه ۴۰هزار خودرو است و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد و جای نگرانی هم نیست.
وی بیان کرد: دور پارکینگ ها در مرز با دیوار بتنی محصور شده و این پارکینگ ها با دوربین های مدار بسته امنیتی پایش و مراقبت می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا