اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

اراده ملی برای راه‌اندازی مترو اهواز وجود دارد

مهندس خانچی معاون فنی و عمرانی استانداری خوزستان با بیان این مطلب که یکی از موضوعاتی که هر هفته استاندار دنبال می‌کند تا هر چه زودتر راه‌اندازی شود، موضوع مترو اهواز است، گفت: تعیین تکلیف حقوقی مترو کار بزرگی بود که در نتیجه همدلی کلیت مجموعه استان رخ داد.

خانچی اظهار داشت: همه دستگاه‌های استان این آمادگی را دارند که از مترو اهواز با یک پشتوانه ملی حمایت کنند.
معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد: تفاهم نامه اولیه ادامه کار مترو اهواز در دهه ولایت با حضور وزیر کشور منعقد شود.
خانچی در پایان سخنان خود گفت: مجموعه‌های زیادی برای راه‌اندازی مترو اهواز اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی پیشنهادها بهترین تصمیم برای استان اتخاذ خواهد شد.
وی در پایان افزود: نگاه ملی برای راه‌اندازی مترو اهواز وجود دارد.
در ادامه امینی شهردار اهواز هم در این جلسه گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان اهوازی از مدیریت شهری، تعیین تکلیف موضوع مترو است.
وی مترو را نماد توسعه شهری دانست و گفت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای راه‌اندازی مترو اهواز با چند سناریو پیش‌بینی شده است و امیدواریم پس از وقفه چند ساله شاهد بهره‌برداری از مترو اهواز باشیم.
امینی اظهار داشت: همه ظرفیت‌های ملی و استانی را برای بهره‌برداری از مترو اهواز به‌کار خواهیم گرفت و این اراده در شورای شهر اهواز نیز وجود دارد.
همچنین شهردار اهواز اطمینان خاطر داد: سرفصل‌های مالی و اقتصادی ویژه‌ای در مدیریت شهری پیش‌بینی شده است که در پروژه مترو اهواز تزریق خواهد شد تا این پروژه که به عنوان یکی از مطالبات شهروندان اهوازی مطرح است به سرانجام برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا