اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

آموزش و مشاوره غنی سازی روابط زوجین” در مرکز مشاوره مثبت بهزیستی شهرستان لالی

همزمان با ماه مبارک رمضان دوره آموزشی غنی سازی روابط زوجین توسط خانم فرهادیان بابادی در محل مرکز بهزیستی مثبت شهرستان لالی برگزار گردید.

محتوی این دوره شامل مطالبی در خصوص دغدغه خانواده‌ ها در زمینه ،معیشت، بیکاری و دلایل عدم تمایل جوانان به ازدواج‌ و مشکلات پس از ازدواج بود که تعامل میان

 اعضای خانواده را کاهش داده ،همچنین بررسی دلایل اعتیادکه شایع ترین علت طلاق در زوج های جوان میباشد به تفصیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در این دوره آموزشی روشهای مهارت های زندگی که نیاز اساسی زوجین محسوب میشود نیز توسط مدرس دوره به شرکت کنندگان توضیح و آموزش داده شد .

خانم فرهادیان بابادی تشکر از مدیریت و کادر  پر تلاش و زحمتکش مرکز بهزیستی مثبت به سرپرستی خانم خراسانی که هر گونه خدمات آموزشی و مشاوره ای و نیز کمک های مالی و حمایت های معیشتی را نسبت به مردم و خانواده های  کم بضاعت و بدون سرپرست را در اولویت کار خود قرار داده اند و از هرگونه همکاری و تلاش در جهت حل مشکلات و مسائل مردم شهرستان لالی کوتاهی نکرده اند.

در پایان جا دارد ازمدیر کل بهزیستی اهواز و شهرستان لالی و  همچنین خیرین محترم از هر گونه کمک و همکاری این مرکز بهزیستی مثبت که گام موثر در حل مشکلات و فرهنگ شهرستان لالی دارد نهایت همکاری را داشته و چه بسا گاها این مرکز هم بنا به دلایلی اقدامات و همکاری لازم شکل نگرفته و گله مند از این شرایط موجود داشته و امید دارند در آینده توجه بیشتری نسبت به این مرکز شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا