اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

آغاز پیش‌ فروش بلیت قطارهای اربعین از فردا ۹ صبح

 

 

خوز 24 – پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل تاریخ حرکت 1403/05/24 لغایت 1403/06/31 از ساعت 09:00 روز دوشنبه مورخه 1403/05/15 انجام خواهد شد.

قابل ذکر اینکه برای ایام اربعین حسینی در تاریخهای مختلف در مسیرهای زیر قطارهای فوق العاده به شرح زیر برقرار شده است: تهران-خرمشهر و بالعکس، کرمان-خرمشهر و بالعکس، زاهدان-خرمشهر و بالعکس، مشهد-خرمشهر و بالعکس، ساری-کرمانشاه و بالعکس، مشهد-کرمانشاه و بالعکس، تهران-کرمانشاه و بالعکس.

لازم به ذکز است پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی (نهم ماه صفر به بعد) ۲ الی ۴ ساعت بعد از آغاز فروش اینترنتی، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده، انجام می‌شود

اطلاعیه مهم: جهت صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی می بایست از گزینه “اتباع غیر ایرانی” استفاده کنید. در غیر این صورت مسئولیت و پرداخت خسارت این تخلف برعهده کاربر و مسافر مربوطه خواهد بود.

اطلاعیه مهم: در کلیه ایستگاههای راه آهن برای سوار شدن به قطار بلیت ها کنترل شده و با مدارک هویتی تطبیق داده می شوند. لذا همراه داشتن تصویر بلیت به همراه مدارک هویتی معتبر الزامی و از ورود مسافران بدون بلیت یا بلیت های غیرهمنام به قطار قطعا ممانعت به عمل خواهد آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا