اخبار خوزستان

۸۰۰۰ مددجو از خدمات کمیته امداد اندیمشک بهره‌مند می‌شوند


به گزارش خبرنگار مهر، احمد منصوری‌نیا صبح امروز در نشست تخصصی کمیته امداد امام خمینی در فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر اندیمشک در سه حوزه توانمندی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در توسعه پایدار افزود: سلسله اقداماتی در مسیر خودکفایی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد انجام شده است ضمن اینکه برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلف برای افراد پنج تا ۶۰ سال تحت پوشش کمیته امداد ارائه می دهیم. 

رئیس کمیته امدام امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: در مسیر خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و رسیدن به خودکفایی خانواده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت و تا پایان بودجه سال ۹۶ کشور،۱۲۰ نفر تسهیلات در زمینه ایجاد مشاغل دریافت می کنند.

وی، خیران را بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و افزود: در گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک ۴۳ میلیون تومان از طریق وجوهات خیران جمع آوری کرده بود که با دعوت از خیران و استفاده از ۳ نیروی بازنشسته کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت داوطلبانه این میزان به ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

منصوری نیا گفت: ۲۷۵ نفر از اعضای خانواده کمیته امداد در جهت خودکفایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آموزش در کلاس‌های فنی و تخصصی در جهت راه اندازی مشاغل آموزش داده شدند.

وی با اشاره به خدمات گسترده کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر یاری رساندن به مددجویان این نهاد عنوان کرد: هشت هزار نفر در شهر اندیمشک از خدمات این کمیته در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند شده اند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا