اخبار خوزستان

یکی از نیازهای اساسی حمیدیه ارائه آموزش فنی و حرفه ای است


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی سواعدی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار حمیدیه اظهارکرد: تهیه نقشه راه برای تحقق آموزش های مهارتی در شهرستان حمیدیه متناسب با نیاز بازار موجب اشتغال پایدار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی شهرستان حمیدیه برای اشتغال جوانان جویای کار ارائه آموزش فنی و حرفه ای است، ابراز امیدواری کرد: از طریق تملک دارایی های استان و یا در قالب سند توسعه پایدار بتوان آموزش مهارتی را توسعه داد. 

سواعدی بیان کرد: آموزش مبتنی بر مهارت شغلی، منجر به کارآفرینی کسب و کار و مهارت فنی  جوانان خواهد شد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنوان کرد: آموزش باید براساس استاندارد مهارتی و تولید ارائه شود تا زمینه اشتغال پایدار را فراهم کند.

سواعدی تاکید کرد: دستگاه های حمایت از اقشار آسیب پذیر با داشتن اعتبار آموزش می توانند در توانمند سازی جوانان از طریق بخش خصوصی همکاری داشته باشند.

فرماندار حمیدیه نیز در این نشست اظهارکرد: آموزش مهارتی باید با کیفیت ارائه تا اشتغال واقعی برای جوانان ایجاد شود.

عاشور سواری پور بیان کرد: استعدادهای نهفته جوانان منطقه نیاز به شکوفایی دارد و برای انجام این مهم فنی و حرفه ای نقش بسیار ارزنده ای دارد.

سواری با اشاره به اینکه فنی و حرفه ای می تواند زمینه ساز اشتغال جوانان حمیدیه باشد، تاکید کرد: شهرستان حمیدیه نیاز به زیر ساخت دارد و یکی از زیر ساخت های مهم آن توانمند سازی نیروی انسانی و جوانان فاقد مهارت است.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا