اخبار خوزستان

کلانشهر اهواز باید با همفکری و همدلی اداره شود


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علی شفیعی شامگاه چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار اهواز، اظهار کرد: باید از شهردار قبلی اهواز که با وجود عارضه قلبی در چهار سال گذشته تلاش ها و زحمات زیادی داشته، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: هر فرد با هر عقیده، فکر و اندیشه که باشد می داند که طی این مدت در شهر اهواز فعالیت های ارزشمندی انجام شده است و از دستاوردهای به وجود آمده باید علاوه بر حفظ و حراست در مسیر خدمت به مردم استفاده شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این مراسم خطاب به شهردار جدید اهواز بیان کرد: انجام وظیفه به مردم نیاز به دید وسیع و اندیشه باز دارد تا علاوه بر دگرگونی در چهره شهر، قوانین نیز پیاده شوند.

آیت الله شفیعی تصریح کرد: اگر مجال شود و شهردار بتواند همین قوانین مدون در زمینه مدیریت شهری را اجرا کند کار بزرگی صورت گرفته و این در حالی است که باید نسبت به مطالبات مردمی هم توجهات ویژه و اساسی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهردار یک فرد معصوم نیست، عنوان کرد: مردم به فردی نیاز دارند که تلاش گر، خدمتگزار و اهل مشورت باشد و به همین دلیل می توان گفت که کلانشهر اهواز باید با همفکری و همدلی اداره شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به عنوان یک شهروند از این بابت که شهردار مرکز استان از بین یک خوزستانی با اکثریت آرا انتخاب شده است خوشحال هستم و امیداروم با توانایی هایی که در شهردار جدید دیده می شود شاهد توسعه و آبادانی اهواز باشیم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا