ایران و جهان

وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش تا پایان امسال فرصت اجرایی کردن قانون حذف «کنکور» را دارند

میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص «حذف کنکور»، اظهار داشت: قانون حذف کنکور در مجلس مصوب شده است و باید وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش آن را اجرا کنند.

وی ادامه داد: این وزارتخانه‌ها تا پایان سال ۹۷ فرصت دارند تا این قانون را اجرایی کنند و باید منتظر بمانیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره « زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس»، تصریح کرد: این گزارش در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد تا مطرح شود و کار کمیته تحقیق و تفحص تمام شده است.

میرزاده در خصوص «عدم پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان»، خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم تا پایان سال ۹۶ دولت معوقات فرهنگیان را به صفر برساند که نتوانست و ما به عنوان نماینده مردم شرمنده فرهنگیان هستیم.

وی با بیان اینکه آن طور که حق فرهنگیان در این خصوص بود، ادا نشد،گفت: هفته آینده که مجلس فعالیت خود را آغاز کند، مسئولان آموزش و پرورش، وزارت اقتصاد و خزانه کشور را به کمیسیون آموزش دعوت می‌کنیم تا توضیح دهند چرا این مطالبات پرداخت نشده و این همه تأخیر وجود داشته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا