اخبار خوزستان

هیچ قدرتی نمی تواند قدس شریف را به حاشیه براند



به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته در مصلای امام علی (ع) افزود:روز قدس مبارزه با یک رژیم سیاسی ظالمانه و استکباری است و امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و مبارزه با نظام سلطه است .
وی ضمن تقدیر از حماسی اقشار مختلف مردم دزفول در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور با عظمت ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نماد نابودی صهیونیسم می باشد.
امام جمعه دزفول ادامه داد:در برابر اسرائیل دو راه وجود دارد یا باید تا نابودی کامل اسرائیل مبارزه کرد یا اینکه با استکبار سازش کرد و راه سومی وجود ندارد .
خطیب جمعه دزفول اضافه کرد:حاکمان جدید آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند و عهدشکنی های آمریکا در تحریم های جدید روح آنها را نمایان کرد زیرا برجام را کاملا نقض کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال امنیت اسرائیل هستند گفت:آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و هر زمان بخواهند ضربه خود را می زنند لذا مسلمانان و سران کشورها نباید گول آمریکا را بخورند.

***عملیات موشکی سپاه سایه جنگ نیابتی را از سر ایران برداشت
امام جمعه دزفول با اشاره به عملیات موشکی سپاه گفت:این حمله موشکی سیلی محکم سپاه ایران به تروریست ها و درسی به صهیونیستها وتروریستها بود و نشان داد زمان در رو گذشته است .
وی افزود:این عملیات موشکی که با اشراف کامل اطلاعاتی و با هماهنگی سوریه و عراق انجام شد کار بزرگی بود که از فاصله ۷۰۰ کیلومتری و به صورت قانونی انجام شد و با این اقدام هوشمندانه نشان دادیم فرصت دست از پا خطا کردن به دشمن داده نخواهد شد.

***حرمت خانواده شهدا حفظ شود
خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های این هفته دزفول نسبت برلزوم رعایت حرمت خانواده شهدا تاکید کرد و گفت:هر کسی به خانواده شهدا بی حرمتی کند به کشور خیانت کرده است .
وی همچنین از اقدام نیروی انتظامی دزفول در دستگیری سارقان مسلح و برخورد با مخلان امنیت و عاملان تیراندازی در آئین های عزاداری تقدیر کرد .
امام جمعه دزفول همچنین افزود:خسارت سیل پارسال در دزفول هنوز پرداخت نشده است ضمن اینکه پروژه طلسم شده چهارراه آوج چندین سال رها شده که نماینده دزفول باید از طریق مسئولان کشوری پیگیری کند و فرماندار نیز نسبت به اتمام این پروژه اقدام کند.

***گرفتن هزینه های اضافی روی قبوض آب درست نیست
حجت الاسلام قاضی دزفولی در خصوص گرفتن هزینه اضافی در قبوض آب نیز گفت:گرفتن هزینه اضافی در قبوض آب تحت عنوان تبصره ۳ کار درستی نیست.
۷۲۷۸/۶۰۰۲
خبرنگار:رقیه کردی**انتشاردهنده : کبری آقازری


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا