اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

هوشمند سازی شبکه توزیع برق مهمترین دستاورد شرکت توزیع برق خوزستان / حدود ۸۰ درصد سیم‌های مسی استان به کابل خود نگه دار تبدیل شد

 

 

 

خوز 24 – دکتر علی خدری در حاشیه آیین اختتامیه جام رسانه امید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نصب کلیدهای قابل کنترل از راه دور و‌کنتورهای هوشمند فعال تمام اطلاعات مشترکین برق اعم از خانگی ،صنعتی ،کشاورزی در مرکزی به نام پابش جمع آوری شده که این کار ، کنترل و هدایت شبکه را آسان تر می کند.

این مقام مسئول بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته می توان ، تبدیل شبکه های مسی به کابل خود نگهدار دار را نام برد.

وی افزود : در استان خوزستان قریب ۸۰ درصد سیم های مسی به کابل خودنگه دار تبدیل شدند در حالیکه متوسط کل کشور ۵۵ درصد بود و این نشان میدهد از متوسط کل کشور هم بالاتر بودیم.
خدری تصریح کرد : مجموع این اقدامات بعلاوه تعمیر و نگه داری به موقع شبکه های برق باعث شده خاموشی ها در استان به شدت کاهش یابد.

وی به رتبه برتر شرکت توزیع برق خوزستان در ارزیابی های وزارت نیرو در پیک مصرف سال گذشته اشاره کرد و گفت : برای تابستان امسال ۱۸۰ برنامه در وزارت نیرو تدوین شده است .

خدری بیان کرد : عمده برنامه های ما برای تابستان امسال تشویق محور است و اگر مشترکین مصرف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند از جوایز نفیسی مانند خودرو ، آپارتمان و حتی قبض رایگان برخوردار خواهند شد .

خدری گفت : جوایز پیش بینی شده برای مشترکین کاهش مصرف برق قریب ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود :صنایع در صورت کاهش مصرف برق خود در روزهای تعطیل مشمول پاداش می شوند و مشترکین کشاورزی هم اگر در ساعات پیک مصرف برق از دستگاه های الکتروپمپ ها ( ساعات ۱۲ تا ۱۷ بعد از ظهر ) استفاده نکنند ۱۹ ساعت برق رایگان دریافت می کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا