اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسی

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی: مسجدسلیمان منطقه ای ثروتمند اما محروم است/بیمارستان لالی و هفتکل درحال احداث است

به گزارش خوز ۲۴، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در این برنامه با تقدیر از حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری در منطقه مسجد سلیمان، گفت: یک سال پر مشکل بر کشور گذشت و موانع بسیاری برای حرکت رو به جلو ایجاد شد.

وی افزود: در مدت یک سال گذشته بسیاری از وزارت خانه ها و مدیران مختلف وزارت خانه ای به مسجد سلیمان آمدند و وضعیت موجود را دیدند.

ورناصری ادامه داد: مسجد سلیمان منطقه ای مملو از ثروت و به همان اندازه مظلوم و محروم است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی، اعتقاد دارم که ما میتوانیم موفق شویم و مشکلات را حل کنیم به شرطی که هدف را گم نکنیم و از مسیر منحرف نشویم.

وی افزود: در حوزه راه ها حدود ۱۵ سال است که به یک بهانه پیش پا افتاده جاده میانبر مسافت نزدیک به ۷۰ کیلومتری را به کمتر از ۲۰ کیلومتر می رساند و در این سالها متوقف شده است.

ورناصری ادامه داد: علی رغم خدمات بسیار زیادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود انجام داد اما نواقصی مانند آب و فاضلاب و آسفالت شدن کوچه ها برای مردم مسجدسلیمان تبدیل به آرزو شده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: اکنون مشکل آب در حال حل شدن است و این مسیر را تا برطرف شدن سایر مشکلات کار را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه مخابرات و ارتباطات در مسجدسلیمان بیان داشت: مسجد سلیمان در حوزه مخابراتی دومین شهر محروم کشور بود اما در مدت یک سال گذشته ۸۰ درصد مشکلات آن برطرف و خط فیبرنوری نیز به سیستم مخابراتی شهر اضافه شد.

ورناصری عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان مردم ما ناچار بودند که فاصله بسیاری را با خودرو برای یک عقرب زدگی طی کنند و بارها یک بیماری ساده برای یک خانواده به عزا تبدیل شده است. اما اکنون بیمارستان لالی و هفتکل نیز درحال احداث است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تاکید کرد: حوزه مسجد سلیمان حوزه ابرقدرت انرژی است اما نامه پیگیری ۴۰ ساله اهالی روستاها برای برقدار شدن بدون نتیجه باقی مانده است. البته در مدت یکسال گذشته ۳۰ روستا برقدار شد.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با قهرکردن از صندوف های رای حل نمی شود گفت: اکنون جمهوری اسلامی میدان را برای مردم باز کرده تا با انتخاب صحیح بتوانند مشکل مدیریت اجرایی در کشور را برطرف کنند و راه کار اساسی این موضوع  حضور در پای صندوق های رای است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا