اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دودسته‌بندی نشدهستون وسطسیاسیفرهنگیکاریکاتور

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان : رشد ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

 به گزارش خوز۲۴| مجتبی سخنور امروز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک مهر ایران در اهواز برگزارشد اظهار کرد: این روند افزایشی ۸۰ درصدی در پرداخت وام به مشتریان به میزان ۳ هزار میلیارد ریال( نسبت به مدت مشابه سال گذشته ) بوده است .

 

برخورداری بیش از ۵۳‌هزار خوزستانی از تسهیلات وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

سخنور ، با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱‌ توانست بیش از ۷۲ هزار فقره وام قرص الحسنه به ارزش ۴۲ میلیارد ریال به مردم خوزستان پرداخت کند گفت :از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۵۳ هزار نفر از مردم خوزستان بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال وام قرض الحسنه از این بانک دریافت کرده اند.

 

این مقام مسئول ، میزان وام پرداخت شده قرض الحسنه مهر ایران برای ازدواج به زوج‌های جوان خوزستانی را ۲۷ هزار و ۸۹۱ فقره بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و وام های پرداخت شده جهت فرزند آوری را ۳ هزار و ۵۵۶ فقره معادل ۱ هزار میلیارد و‌۹۴۴ میلیون ریال اعلام کرد .

 

وجود ۲۴ شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان

 بیماران اعصاب و روان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، احداث ۴ مدرسه و ۳ خانه بهداشت روستایی آسیب دیده در زلزله کرمانشاه و پرداخت ۲ هزار فقره وام قرض الحسنه ،احداث مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی بابت پوشش هزینه درمان جامع هدف این سازمان بخشی دیگر از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه ایجاد اشتغال و مشاغل و حمایت از مشاغل خانگی در سال به ترتیب ۱۷۰۵ فقره به میزان یک هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال وام اشتغال و ۲۰۵ فقره به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام حمایت از مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

وی خاطر نشان کرد : هیچ بانکی تا کنون طرح تعریف شده ای برای استفاده از ظرفیت حقوق کارکنان نداشته اما بانک قرض الحسنه مهر ایران طبق برنامه ریزی خوبی که داشت توانسته در این عرصه در خوزستان گام های خوبی بر دارد.

 

گفتنی است کسب رتبه پنجمین بانک پر تراکنش کشور، کسب رتبه سوم خدمات بانکداری دیجیتال، کسب ۵ عنوان برتر در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات و روابط عمومی و درخشش بانک قرض الحسنه مهر ایران در جشنواره دکتر نوربخش با طرح وام فوری آنلاین از سایر افتخارات ملی این بانک محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا