ایران و جهان

محو رژیم صهیونیست در گام دوم انقلاب به صورت مستمر ادامه دارد


به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنج شنبه در اجلاسیه مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز شاهد جنایت‌های نظام سلطه با میدان‌داری اشغالگران صهیونیست هستیم.

وی با اذعان بر اینکه نسل کشی توسط این جنایتکاران در حال وقوع است تصریح کرد: لازم است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مقاومت غزه و مظلومیت مردم فلسطین تبیین شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه تبیین مقاومت مردم غزه در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: باید افکار عمومی به عمق این مسئله اشراف پیدا کنند.

وی ادامه داد: سابقه اشغالگری به ۷۵ سال گذشته بر نمی‌گردد بلکه دشمنی یهود به اسلام به دوران صدر اسلام بر می‌کردد.

سردار سلیمانی تشریح کرد: همیشه حملات و دشمنی‌های سخت به جهان اسلام از سوی غرب بوده است و از سوی شرق دشمنی صورت نگرفته و این نکته بسیار مهمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از زمانی که اسلام قدرت گرفت، باز این دشمنی‌ها با هدف نابودی مسلمانان ادامه پیدا کرد اما تا کنون موفق نبوده و نمی‌شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه داستان دشمنی غرب با مسلمانان یک مسئله عمیقی است گفت: مقاومت مردم فلسطین در این ۷۵ سال یک مسئله دردناک و قابل تأمل است.

تمام هدف دشمن شکسته شدن مقاومت است

وی با تاکید بر اینکه تمام هدف دشمن شکسته شدن مقاومت است گفت: مقاومت یک فرهنگ و تفکر است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه لازم است در رسانه‌ها صدای مظلومیت مردم غزه را به گوش مردم جهان برسانیم گفت: باید افکار عمومی را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیا حمایت بزرگی از مردم مظلوم غزه صورت گرفته است گفت: در جهاد تبیین بخشی از وقت و تمرکز خود را باید به تبیین مسئله فلسطین بگذاریم.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است گفت: محو رژیم صهیونیست در گام دوم انقلاب به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

رئیس بسیج مستضعفین در بخش دیگر از صحبت‌های خود به اجلاسیه مجمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: مجمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری قوی و انقلابی شکل گرفته است.

مجمع بسیجیان باید در راستای حل مشکلات مردم تشکیل شود

سردار سلیمانی اظهار کرد: مجمع بسیجیان باید در راستای احصاء مسائل، شناخت مشکلات و تدوین ظرفیت‌ها به ترتیب اولویت کار صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید درد دل مردم را بدانند، مشکلات آنها را شناسایی کنند و برای آن طرح قوی ارائه دهند، هیئت‌های اندیشه‌ورز همان نیروهای طراح هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه حل مسائل باید به خواست و توسط مردم باشد گفت: ما در بسیج باید خدمتکار مردم باشیم، ما شأن خودمان را که همان خدمتگزاری و خادمی است بدانیم.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها از آن مردم است گفت: مجمع بسیجیان باید بتوانند گره گشایی کنند و در این راستا طرح‌هایی را به صورت ملی دنبال کرده و به صورت نمونه آنها را ارائه دهند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: همه طرح‌ها شأن ملی دارند اما اولویت برای خود استان است و سازمان بسیج مستضعفین نیز هر کجا کمکی نیاز باشد حامی است.

وی در پایان گفت: در گام دوم انقلاب باید در راستای تحقق مردم سالاری اسلامی اهتمام ویژه ای داشت شما در این راه آرایش جهادی گرفته‌اید و این مشکلات ما را حل می‌کند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا