ایران و جهان

فلسطین زخم کهنه‌ای بر بدن جهان اسلام است/ تعجیل آمریکایی‌ها برای پایان دادن به موضوع فلسطین به واسطه پیروزی‌های جبهه مقاومت است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، گفت: امروز جهان اسلام با مساله فلسطین به عنوان یک مساله اساسی و سرنوشت‌ساز مواجه است.

وی افزد: فلسطین زخم کهنه‌ای بر بدن جهان اسلام است و در طول نزدیک به صد سال گذشته همواره دغدغه ملت‌های اسلامی و جهان اسلام بوده است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: آنچه که امروز ما در سطح منطقه و در عرصه بین‌المللی شاهد آن هستیم تعجیل آمریکا و عوامل آن برای به پایان رساندن پرونده فلسطین مطابق با منافع رژیم صهیونیستی در شرایطی است که آنها برای خود زمان کمی قائل هستند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه خاطرنشان کرد: پیروزی‌های پی‌درپی‌جبهه مقاومت در سطح منطقه آمریکا را به شدت نگران کرده و این کشور احساس می‌کند زمان کوتاهی در اختیار دارد و باید در زمان کوتاه از طریق اشغال کامل سرزمین فلسطین تمام آنچه که در تاریخ و جغرافیا به عنوان فلسطین شناخته می‌شود با سیطره بر مهمترین مساله جهان اسلام یاس و ناامیدی و شکست را در همه جا بر جهان اسلام تحمیل کند.

ادامه دارد…


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا