اخبار خوزستان

صدور پروانه برای ۷۰ باغ ویلا در دزفول/ ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ نفر 


به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله آریایی شامگاه سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دزفول که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مدت‌ اخیر با حمایت فرماندار برای ۷۰ باغ ویلا پروانه صادر شده که این امر منجر به ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ نفر بوده است.

وی از تلاش برای تجهیز سه کارگاه صنایع‌دستی در روستای هدف گردشگری لیوس با اعطای وام‌های بلاعوض ۲۰ میلیون تومانی خبر داد و افزود: مقرر شده در این کارگاه‌ها صنایع‌دستی همچون چوغابافی، سیاه‌چادر، کپو، زیلو و سایر دست بافته‌ها تولید شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دزفول همچنین گفت: از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ وام ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی به متقاضیان مربوط به این اداره اعطا شده که همین امر به معنای ایجاد اشتغال برای این افراد است ضمن اینکه نیمی از این وام‌ها توسط خود میراث فرهنگی پرداخت شده است.

آریایی در ادامه از ورود سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی در هفته آینده در دزفول خبر داد و افزود: هدف این سرمایه‌گذاران، ایجاد هتل و دیگر تأسیسات گردشگری است که پیش‌بینی می‌شود برای دو هزار نفر ایجاد اشتغال شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات عدیده اعتباری و کمبودهای محسوس این اداره در زمینه نیروی انسانی از حمایت‌های فرماندار دزفول از میراث فرهنگی قدردانی کرد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا