ایران و جهان

شورای هماهنگی مناطق شهر تهران تشکیل می شود


به گزتذش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در یکصد و سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مناطق شهر تهران اظهار داشت: تشکیل این شورا تصمیمی در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولین است.

وی افزود: با تشکیل شورای هماهنگی استان تهران، سطح مدیریت مناطق تهران از بُعد مسائلی که مسئولیت آن مستقیماً متوجه جایگاه سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور می‌باشد، مورد رصد و بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران عنوان کرد: افرادی که مشخص شدند با استقرار در مناطق، موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره را مورد بررسی قرار داده و درصدد رفع آن بر خواهند آمد.

فخاری با بیان اینکه با تشکیل این شورا دسترسی مردم به مسئولین بالادستی به راحتی صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات، مسائل در سطح مناطق کوچک شده و دستیابی به راه حل تسهیل می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران، این اجتماع مردمی را پدیده‌ای بی نظیر عنوان کرد و افزود: بار فرهنگی، دینی و اعتقادی این راهپیمایی بزرگ از سایر مسائل و موضوعات دیگر فراوان‌تر و با عظمت‌تر بود.

استاندار تهران عنوان داشت: همه ما شاهد حضور مردم با هر نگاه و سلیقه‌ای در کنار هم بودیم که فقط و فقط به عشق اربعین و اهداف اربعین در صحنه بودند. فخاری ادامه داد: آنچه انتظار جاماندگان صدر اسلام از اربعین بود، احیا می‌شود و ما به بلوغ و حیات جدیدی از شناخت و معرفت از دین در جامعه می‌رسیم که نقطه با ارزشی است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا