ایران و جهان

خبرهای کوتاه ورزشی اردبیل | خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بانوان کاراته‌کار استان اردبیل در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری شیتوریو شوبوکان در جایگاه اول ایستادند.

سیزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری شیتوریو شوبوکان کاراته بانوان روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه با شرکت ۴۰۰ ورزشکار از هفت استان؛ اردبیل، تهران، البرز، گیلان، سمنان، لرستان، کرمانشاه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.
دراین رقابت‌ها نمایندگان استان اردبیل با ۶۱ طلا، ۵۵نقره و ۴۸ برنز در جایگاه اول، تهران با ۳۳ طلا، ۴۲ نقره و ۴۶ برنز در جایگاه دوم و البرز با ۲۲ طلا، ۱۰ نقره و ۱۱ برنز در جایگاه سوم ایستادند.

گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها، انتخابی مسابقات بین المللی ۲۰۱۹ بود.

صبری نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان

رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان در بخش ساندای مردان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم «یوسف صبری» نماینده اردبیل که پیش از این حریفان خود را شکست داده بود، برابر «حمیدرضا سهندی» به برتری دست یافت و فیکس این وزن شد. صبری نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در چین خواهد بود.

اردوی کبدی‌کاران کشور در اردبیل به کار خود پایان داد

نهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان و بزرگسالان ایران که با حضور۳۱ ورزشکار  از ۱۳مرداد در اردبیل برپا شده بود به‌کار خود پایان داد.

تیم ملی جوانان، طی اردوی خود در اردبیل با تیم ملی بزرگسالان ۵ بازی تدارکاتی انجام داد و کبدی‌کاران جوان کشورمان خود را برای رقابت‌های مسابقات جهانی جوانان که آبان‌ماه امسال برای نخستین‌بار به میزبانی کشورمان در کیش برگزار خواهد شد آماده می‌کنند.

پویش ملی ارتقاء نشاط و تندرستی زنان شاغل در خلخال برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال از برگزاری طرح پویش ملی ارتقای نشاط و تندرستی زنان شاغل با ورزش در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت کشوری در راستای ارتقای سلامت و نشاط بانوان شاغل از طریق ورزش بیستم هر ماه با انجام ورزش صبحگاهی در سالن تختی این شهرستان اجرا می‌شود.

اولین مرحله از این پویش ملی درخلخال با حضور ۴۰ نفر از بانوان شاغل ادارات در ۲۰ مرداد ماه در سالن تختی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا