اخبار خوزستان

بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز توقیف شد 


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا اسحاقی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقابله قاطعانه با معضل قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان از ورود یک محموله کالای خانگی قاچاق به شهرستان اهواز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و فنی و رصد جاده ها و محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان اهواز کامیون حامل محموله کالای قاچاق را در ورودی محور اهواز _ اندیمشک شناسایی و متوقف کردند.

اسحاقی تصریح کرد: پس از توقیف خودرو ماموران در بازرسی از آن تعداد ۱۴یخچال ساید بای ساید، هشت دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰دستگاه تلویزیون و ۶ دستگاه ماکروفر بدون هیچ گونه مدرک گمرکی را کشف کردند.

وی ادامه داد: این محموله از بنادر جنوبی استان بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشت و کارشناسان ارزش مالی این محموله قاچاق را بالغ بر  دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه اظهار کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا