ایران و جهان

برگزاری پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون آموزش ابتدایی، معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و تنی چند از مدیران سایر دستگاه‌ها در وزارت آموزش‌ و پرورش برگزار شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت منشور توسعه قرآنی اظهار کرد: در سند توسعه قرآنی کشور باید وظایف کارگروه‌های مختلف به‌صورت جزئی‌تر دیده شود و شرح وظایف گروه‌ها با توجه به سند ملی قرآنی دیده شود تا تداخلی با سند ملی وجود نداشته باشد و فرصت یک‌هفته‌ای برای تمام دستگاه‌ها باشد تا نظرات خود را به کمیسیون برای اصلاح ارسال کنند.

وی تأکید کرد: باید هر چه سریع‌تر کارهای کمیسیون را اجرایی‌تر کرد تا روند فعالیت‌ها شروع شود و بتوانیم فعالیت‌های قرآنی را در کشور هدفمند انجام دهیم.

بطحایی ادامه داد: کارهایی که برای کارگروه‌های کمیسیون مشخص‌ شده است، کار سنگینی است و کارگروه‌ها باید وظیفه راهبری و مدیریت را داشته باشند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا